måndag, maj 28, 2007

ÖNSKELISTA

Såg ett foto av Jan Björklund i nån tidning. Efter det har det bara, hur nu det är möjligt, gått utför.
Man sitter i telefon, ingen svarar. Ibland är det upptaget så nog fan svarar di nån gång. Men inte när jag ringer.
Man har inget ombud. Man har ingen snygg bränna.

Jag vill helt enkelt passa på att göra en önskelista inför semestern:

Jag vill ha:
En tjej, snygg variant.
Mer dvd-boxar ety det lär väl regna satan när jag är hemma.
Kapten Röds skiva
Sa jag snygg tjej
O DVD-boxar

Annat jag vill: Fadde ska på allvar lämna sin Linda.
Alliansen lämnar sin post

Typ så

Jag vill att allt ska va som förr när man var ung o snygg som fan. Det ska va parader av glädje som går genom staden. Det ska vara saker som händer. ett ständigt Roskilde utan lera o knes.
Men men
Va får man
En stilla middag i lägisen, fast den ska bli god. Kyckling med egenodlad basilika, litta tevi, en kopp te.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du missade ju 20 snygga! Du lärer fäll hålla dig framme.

Konungen sa...

JP har reviderat 30!!!!! snygga sa han sist

Bemparn sa...

Låt håret växa ut och bilda dreadlocks. Uppsök den lokala tatueraren för att skaffa tridals. Sen går det som smort!

Konungen sa...

o tumribng
ja ska ha tum ring
sär skrivet o klart

Anonym sa...

Jag har en vän som har dumpat herrar av fler orsaker än tumring (men det var en av dem). Bl.a. "Han tog gitarren på ryggen och skulle repa med sitt band", "han hörde av sig för ofta" ... Värre än alla i Seinfeld.

Anonym sa...

Du duger bra som du är.

Anonym sa...

Tack majorskan!!!