måndag, maj 10, 2010

Sommarens tolv månader

Plötsligt kom jag att tänka på en teviserie från mitten sluten av åttiotalet
Google visade att den är gjord av Richard Hobert.
Hobert har gjort en del bra, bland annat en annan teviserie som heter Ålder Okänd, från typ 1991

Så mkt skit som ges ut på DVD, men inte sommaren 12 månader
Nån svensk stalker liksom

Olika män ute i skogen, det är sommar fast det är vinter
Ångest o sånt

Vill minnas att den va apbra

Nån som minns?
o som sagt
Varför ger dom ut massa hobert på DVD men ingen av dessa.
Skandal

2 kommentarer:

Petter sa...

Det var en TV-film, inte TV-serie. Om jag minns rätt. Men den var bra. Första Hobert jag sett.
Han gjorde en del bra i början av sin karriär.

el bemmo sa...

Där var en huvudperson som pratade låtsasspråk (eller kanske det var latin?)med blommor på ett fräsigt sätt. Har jag för mig. Bra var det i alla fall.