måndag, maj 24, 2010

Seals And Crofts

Ett one-hit-onderband från typ 72. Deras Summer Breeze e ganska bra, eller ja den e ju skitbra.
Har kommit på att disk är en förträfflig sysselsättnign när man är lite lagom pissed
Idag är jag just ganska sur och det gick hyfsat över, blev sur på kattmatsskålen istället

Det regnar inte just nu, men skall bli regn igen, kan bli intressant om ett tag

Förövrigt är jag litta happy för Spotify funkar på min nya data, den ville inte alls på den gamla
Så nu kan jag spela Summer Breeze o slippa ha den på hackande jotuben

Alltid finns det nå skoj
imorgon kväll skall jag förära skolan i edsbyn ett besök och då skall jag prata om ÖPP
Ska bli mindre kul.
Rampfeber liksom

Läser boken om Hagamannen, skrämmande att saker kan gå så fel, så många gånger dom höll på o ta honom men kludda bort det.

3 kommentarer:

eskil sa...

Berätta det inte för nån, jag vill inte att stövelriktiga ornitologer ska trampa sönder vår trädgård, men sydnäktergalen är här i år igen och då kan man förstå hänförelsen i Ode to a Nightingale, den sydliga kan sjunga, ja, jag tänker naturligtvis också på The Waste Land, den skandinaviska skränar. Nu lär det vara så att en sydnäktergal i trädgården inte längre är en sensation, de blir fler och fler

eskil sa...

Dessutom, du kommer att göra succé på skolan

eskil sa...

Lite mer peppning; du har djefla förmåga att fånga uppmärksamhet. Kvällarna härmed våra elever, ja det var ju lite komiskt att du dissade Hannes pappa, men jag tror han höll med dig. Det var en underbar kväll och det var du som lyste, så ge dem jernet.