söndag, maj 16, 2010

ett torn högre än världen


Trampe låter meddela att han inte orkar blogga mera. Bemmie är dessutom ute och ointresserad
Men Trampe vill framhålla att han idag hjälpt mig, johannes, med att ta bort en vinbärsbuske. Dock gick inte det eftersomd et är så blött ute. Det blev nån slags kemisk lerexplosion när jag grävde och det lät som rena katastroffilmen
Men bort skall den. skitbuske. Full med nällor

Ska ta dit ett äppelträd
Tror jag ska ta bort dom svarta vinbären osså för den busken är typ möglig ocg ger två dl bär.
Där skall jag kanske ha en syrén. Eller en Jasmin då den jag satte i höstas frös sönder.

Trampe är bästa hjälpredan i trädgården.
Han är alltid med och ger tipd och river mina händer.

Med detta tackar Bemmie och Trampe för sig för ett tag

Inga kommentarer: