torsdag, september 18, 2008

Margareth Thatcher är en riktig karl



KOLLA KOLLA va som låg på mitt skrivbord idag. En bluesteelsaw!
Skittyfft
Jag fick den av Maria, Socialnämndens ordförande och matlådekompis.

Nu är det bara vattenpasset kvar.
För övrigt är det socialnämnd idag och jag skall uppträda med lite rytmisk gymnastik.

TACK MARIA
För övrigt gör man sågar o skeftnycklar o grejer här i edsbyn. Det är en manlig by. O jag är en manlig karl.

När jag tapetserar ska jag tänka på maria H med vattenpasset i högsta hugg

6 kommentarer:

Anonym sa...

vilken glädjegåva en fredag morgon. jag ser fram emot att få sej dej och sågen in action

Anonym sa...

Nu går det utför....

Anonym sa...

Det där såg bra ut. Såg. Alltså såg. SÅG. SÅÅÅG!!! Aha hahaha haa hahaha!!!

Konungen sa...

JÖTTEBÖRG

Anonym sa...

He he he. Har du blivit gråhårig Johannes?

Anonym sa...

This is great info to know.