måndag, september 15, 2008

Hej jag heter Maria och jag är moderat

Likt en medeltida författare har jag kommit över ett dokument, ett dokument värt att spridas

Det är Marias 10 budord. Hon jobbade här innan och verkar ha gått in i Fevenpsykos o uppenbarligen gjort en raplåt om sina moderata böjelser.
P.S va i helvete hände med Feven???

Det här är moderatmajsans 10 budord ( Ja den börjar så det är sant )


1 Spela inte ghetto när du har det bra ställt: Jag Majsan The Biatchslapping girlie från Ume lider

2 Sänk the taxes på taxes!!! Ja menar yo, låt kattägarna betala fliset istället. Jag o mina kompisar i SS gillar hundar

3 Bite int. Jag Majsan The Biatchslpapping girlie från Ume är emo

4 Låt alla, alla arbetslösa jobba i hundgårdar utan lön, ety de är parasiter

5 Moderat är inte kläderna du bär. Även om jag Majsan The Biatchslapper från Ume ALLTID har dräkt.

6 Människobajs är inte ok, jag Majsan The Biatchslapper från Ume har Fatwa på folk som bajsar i skogen.
Ja dom finns. Jag är bäst på att känna igen olika sorters bajs.

7 Skicka hundallergiker till tyskland. Jag Majsan ... vet att alla som låtsas de är allergiska mot hundar hittar på. För o verka tuffa

8 Gör hamburgare av ALLA hästar. Jag Majsan The Biatchslapper ... hatar hästar. Deras enda uppgift är att bli mat

9 Börja underground. Jag Majsan ... har slitit mig fram på en räkmacka

10 Dissa inte folk du inte klarar av

O ja
Hon är med i Moderaterna på riktigt, jag har sett partiboken

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är ju inte kloka nån av er däruppe. Vart tog Maria vägen då? Jag trodde att hon fortfarande förgyllde ditt jobb med sin ärofyllda närvaro.

Anonym sa...

Ojoj, nu har du allt ansträngt dig ordentligt, du brukar ju ha humor,men det här var rätt lågt. Illa.Och vad skulle det vara för fel på att städa hundrastgårdar eller parker? Och ghetto? Och bitch?? Knaaarkk. Har faktiskt jobbat med "enklare trädgårdsskötsel" åt ett bostadsföretag, det var roligt men tungt ibland. Tror nog att det är du som är en liten moderat innerst inne.

Anonym sa...

asså googlade du mr hot and steamy på jobbdatorn?? Herreguuud, varför gick du inte in på tv3s hemsida till att börja med?????

Konungen sa...

Gjorde ju det först
men tevi tre hade inget sånt program
trodde inte du var så avancerad, lyfter på kepan, moderatskrälle :)

Anonym sa...

Moderat = Adekvat ? Hm.. Din avsky för hästar kan inte annat, än att resultera i en ENORM rädsla för dessa helt underbara djur! Kommer du ner till 08-land så ska jag hjälpa ditt hjälplösa jag upp på hästryggen!

Anonym sa...

Kära Vampe
Nu är ju detta Marias ord
Jag gillar en slank ardenner jag