måndag, juni 11, 2007

London-Edsbyn 8-2


Somnade sött i soffan i fredags, sen satt jag ute halva natten o drack te o tittade på himmelen. Den va ganska fin. På lördagen åkte Majorskan, Johansson och Trampe till Ondon för att kolla in Only Ones, världens bästaste band genom tiderna.
Jag for åt A-K o Tomas där även JP o Karro mötte upp. Elis skötte grillen. Det var trevligt.
Genom kvällen fick jag ljudklipp från konserten. Den var grov.
Söndag morgon ringer Johansson extatiskt och häller salt i mina sår.
Dagen blir komavarm innan jag beger mig o metar med min fiskekompis Elis. Vi fick tre borrar o en mört.
Orlayan är nära att blomma. Jag har grus i ögonen. Värmen är fin på dan, men ack så seg på natten.
Paris Hilton borde få en smäll.
Jag är nöjd

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken hållning jag har! lite som linus på linjen...

Konungen sa...

En i sanning utmärkt kväll med fem fevvepersoner
Inte fy skam

Anonym sa...

Och London var inte heller fy skam.
Du skulle vart med. ;0)