måndag, maj 09, 2011

Om Sakernas Tillstånd

Mycket ogräs som rök idag efter jubbet.
Nu är jag så trött att jag lagt 98 minuter på att göra om min farm på farmville, ett spel som finns på Face Book. Tveksamt hur klok man är egentligen

Läser Varg Gyllanders nya deckare och den är bra, den handlar om rättstekniker, som kallas forentiker uppenbarligen vilket Gyllander gärna berättar lite fö rofta, men annars bra som sagt.

Nio veckor till ungen, sju veckor och tre dar till semestern.
Det är fan bara väntan
Därför skönt o komma ut och dra upp mög ur gräsmattan. Samtidigt pratade jag med min bror jag är ganska så duktig på att göra två saker samtidigt.

Det är lite min grej.
Idag på jubbet köpade jag mig en glass.
Jag är som sagt trött.

Babyn ska börja lyssna på ska har Linn bestämt, det är bra, ska det va ska det va ska som Klippan-Noise från Åstorp sjöng

Över och ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi hoppas att när ert barn börjar skolan Björklund inte ska ha minsta inflytande. Nu har han gjort en avigvänd frivolt igen. Straff är fullständigt misslyckat vad gäller unga människor. Det handlar om att leverera intressant undervisning. Jag hade i princip ingen frånvaro. Lena har det absolut inte. Men, Björklundlärare har hög frånvaro. E