lördag, maj 14, 2011

Jag har helg


Sjukt att man ska va så beroende av internet
Blogger har vart paj
Telenor är ondare än Osama
Min anslutning dör mest
Jag ska byta

Idag har vi kollat på utemöbler, värsta surdegshejjagborpåsöderutemöblerna
Jag vill ha dom

Ikväll ere schlager
Stort
Tänkte på det igår när jag kollade på dokumentären om schlagern, har ju inga kanaler knappt pga åskan, ingen trea ingen femma. Iallafall. Tänmkte på hur bra det har blivit efter öststaterna gick med, Ruslana, Sertab.

Eric Saade är ju inte så bra, han blir typ 12:a

Men leve schlagern.

Leve surdegsutemöblerna.
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blogger har uppenbarligen varit kass överallt och jag blir så oerhört irriterad. Syrenerna blommar, som sagt; det blev inte mycket till semester, mellan hägg och syren för skomakaren i år. E

Anonym sa...

Skaffa stadiga utemöbler, som ni inte behver ta i till vintern, och en stadig barnstol. E