lördag, februari 05, 2011

Östen med resten

Allt jag begär är en kaka till kaffet
Det visar ju lite hur det är att va lapp
En kaka.
Trams
Jag skulel aldrig nöja med med en kaka
Jag skulle kunna skjuta hela bandet för att deras texter är så himla dumma. Musiken är skit den med.

Dom ger Hudiksvall ett dåligt namn.

Tacka vet jag Bon Jovi.

Idag börjar schlagern
Swing-Fly skall vara med. Han har suttit inne
Dilba ska va med, hons pelar poker o slår Martin
Men viktigast. DANNY skall vara med, han r bäst.

Skall minsann gå en promenad idag, dricka en kaffe med mjölk på vårt kafe.
Det är en älg på e fyran i Gnarp
Sen ska jag köpa mig en kruka på Mobackes.
Mitt liv är stenhårt
Ledig på måndag, skall medelst skumma saker kolla på ungen i linns mage.
Kul!

Fint med den nya regeringen så vi får ta ledigt en heldag o åka till Gävle. Nerdragningar är bra. Inte ska man kunna åka en timme till Bollnäs o kolla när man kan åka en helda till Gävle.

Glöm inte var ni läste det först: Alliansen e inge bra

2 kommentarer:

snurran sa...

Östen mä Resten är bra. Och därmed basta. Och vad är det för fel med en kaka till kaffet? Bättre det än ingen kaka alls. Man ska inte har så stora krav. Jon Bon Jovi är snygg. Eller var en gång i tiden iaf. Annars var det väl inte så mycket mer med det bandet.
Punkt jävla slut.

Anonym sa...

Jag har också varit på Mobackes idag och handlat av en kille som jag skulle kunna anställa för han var så himla trevlig och gav så otroligt bra service!
Sjukvården... jaa du, Gävle känns nästan ok för det tar bara en halv dag att åka på läkarbesök där. Nu har sonen fått en tid på Universitetssjukhuset Örebro... Samtidigt ska man visst vara tacksam för det är inte självklart att man får någon vård alls...
K