tisdag, oktober 06, 2009

Mystiska tvåan och den långa väntan

Som ung läste jag fantomen
Som åter är i djungeln btw
Jag gillade fantomen massor
Men det var ju även andra serier i tidningen
Latigo var bra, Rock O shay å. Stan Lyndes serier
MEn en serie som jag gillade mkt, fast jag inte fattade så mkt alltid var Mystiska Tvåan av Rolf Gohs.
Jag har beställt ett album nu på CDON, men det kommer ju aldrig
ÄR det en bluff
Serien utspelade si stockholm o det var 70tal o ångest o tonåringar
Skitbra var det minns jag

En sida finns här

Så mkt som präglat en.
IFK Trumslagaren, Benny Boxaren
Böcker jag knapt minns som var så enormt viktiga.
Särskilt IFK Trumslagaren, fast de handlade om sport. Men dom handlade om kärlek och malmö o sex oxå.

Jag har ingen fantasi till denna blogg nå mer, inte ikväll. Vete fan, kanske tröttnar man. Jag har haft den i åtta år nu på varierande adresser

Får jag inte nobelpriset på torsdag hotar jag med att lägga av

1 kommentar:

Petter Malmberg sa...

Adlibris har den som ännu ej utkommen.
Fantomen hade många bra biserier. Spirit, Blueberry.