lördag, juli 11, 2009

Lördag!

Efter att det regnat oavbrutet i en vecka blir man enormt varm i sinnet när man ser solen!
Katterna hoppade ut likt studenter på Valborg

Märkligt att solen betyder så mycket.
Veckan har vart underbar och allt, men viaat har man saknat solen
Får se om molnen vinner, moln är som alliansen bara tar över
Ingen vill egentligen ha dom men dom finns.

Typiskt svenskt med regn och allians.
Men precis som alliansen så försvinner regnet bara man har tålamod

Emil Jensen spelar i Gävle i Augusti, enligt Majorskan var han grym live, spelade i Västervik igår. Det är ju ren synd och skam att jag aldrig har sett honom, men nu kanske.

Nu försvann solen. Mina chili Sweet Wrinkled Old man är fina. God sort.
Nästa år satsar jag på den igen.
Kanske även Omnibus eller va den heter från http://www.ortagarden.com

Det här var nog det segaste inlägg jag nånsin skrivit. Radion spelar sammy Davis Jr och jag ska koka mer kaffe, livet är stort

Inga kommentarer: