fredag, maj 23, 2008

NY LISTA, som vanligt stulen av Bondhustrun

TRE namn jag går under:-
Pappi. Av Tua dåra.

Pucko. Av frun dåra.
Detta dryftades på jobbet idag berättade hon. Va kallar man sin man där hemma. Mona kallar sin man Jan för Jan. Monica kallar Anders saker åt idiothållet. Maria kallar Anders Gubben. Umos kallar Tomas för Tompa.

Skånegossen

TRE saker som skrämmer mig:-
Mörker. Sanslöst mörkrädd
Hundar.
Att något hemskt ska hända nån jag älskar

TRE saker jag har på mig:-
Strumpor som luktar svett, omaka dessutom
Nya snygga Jeans.
En gammal röd blåkläderskjorta

TRE sanningar:-
Jag är less på att arbeta
Jag skiter i Bandy
Jag gillar att ta bilen till jobbet fast det bara är 1200 meter dit o det är skadligt för miljön

TRE saker jag verkligen vill ha:
Snyggaste trädgården i världen

Att någongång semestra i Helsingfors, en resa i Kaurismäkis fotspår. Linn ska va rocker och dricka sprit hela tiden och jag ska dricka kaffe.

En köksö med en matberedare därtill

1 kommentar:

Anonym sa...

Om jag vill vara lite skojigare, så blir det "Tompaboy".