tisdag, maj 20, 2008

Jag skiter i pandornas mående efter jordbävningen i Kina

Jag är ju sjuk.
Det är vetenskapligt belagt att INGET i världen är så ynkligt som en sjuk manlig person. Jag tror det är sant.
Feber o svettningar, dricker jag ett glas vatten spyr jag
O vad ska man göra, daytime television suger. Förr va det sitcoms hela dagarna.
Nu ere bara massa skit. Förutom Glamour. de har en viss stringens

Dagens stora fynd är ettprogram om en uråldrig skakande skotte som fiskar lax i Chile. Man kan lita på Discovery. Grymmalaxar han får

ska försöka vattna det som vattnas skall. Skörden i år blir grym. Jalapenos o Ancho är på gång i hastig takt. Tomaterna blommar och allt är fint
Förutom spyorna dåra

4 kommentarer:

Anonym sa...

glamour är BÄST!

Anonym sa...

Det och Full House

Anonym sa...

mäh vilken förolämpning mot glamour att ens nämna Full House i samma sammanhang.

Anonym sa...

Där hände heller aldrig något o ingen blev äldre
fast det var sämreDe e sant