måndag, april 04, 2011

En dag i Gävle

Kunskap till praktik, Region Gävleborgs missbruksprogam.
Fyra heldagar om forskningsläget på missbruksfronten
Jag och Marie äntrade bilen och drog dit.

Så klart MAn vill ju hänga med
En bra dag förutom tramsiga pauslekar där man skulle vifta på händerna o massera sin bänkgranne.
Men en läkare från göteborg som föreläste
Statistik som var intressant

Imorgon blir det mer.
Kommer vi att leka viftleken då så åker jag hem.
Fast vi måste åka tidigare för vi skall hylla Viveca på Gästis i Alfta o det missar jag inte ens om en föreläsning om Koncerta står till buds.

Såg tranor igen vid sässman och en flock grågäss.
Nice o bra tralala

Jag tvingade mArie, min nya kollega hon vågar inte säga åt mig än, att köpa Lundbergs Yarden som kommit i pocket. Jag tror hon kommer att gilla den
Hej då dagboken

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har alltid tänkt mig att Gävle stad verkar vara trevlig. Det kan bero på att jag är förtjust i hamnstäder som Törestorp, Färjestaden, Kalmar och Karlskrona. E