tisdag, augusti 24, 2010

Det här med valet

Fredrik federley har fått mediasjukan
Han åker taxi för 88 papp om året
Han vägrar enligt Expressen lämna drogtester då hans eget parti var oroliga för honom.
Jag kan givetvis inte rösta på Centern, Maud och Fredrik
Say No More

Jan Björklund och Najonki Saboni vill förbjuda allt och återinföra skolaga, nästan iallafall.
så jag kan inte rösta på dom

Anders Borg står för allt jag hatar och han Fredrik får mig att spy så jag kan inte rösta på M

KDS är inget parti, det är ett lyte så det går inte

MP har fortfarande massa tomtar som vill legalisera hasch så dom faller bort, o så är miljöpartister fula i allmänhet

Sossarna har Baylan och Mona. Jag skulle inte köpa en bil av dom, inte ens ett gem

SD o Piratpartiet finns inte

V har mytomanen Ohly o han är ju skoj,
Det blir V

Inga kommentarer: