måndag, januari 14, 2008

Men va fan

Doktor Pill, på tal om namn på porrfilmer dåra

Kollar på Outsiders. Mette måste gå ner i vikt för o kunna få göra en provrörsbefruktning. Det klarar hon inte, man får se henne ligga i en soffa o äta doodles
VA FAN DIN DUMME FAN
Kamma dig

Alla tre i programmet har provat allt. Utom att äta mindre o motionera mer

Jag är stum, e människan så dum?

O ja jag är säkert elak nu, men va fan
Det är inte att dom är tjocka som stör mig, det är deras apati. Fast ett beroende är ju ett beroende är ett beroende som Gertrude Stein sade

Men folk kan sluta supa o knarka faktiskt

Man måste kanske tänka lite oxå.
Typ om jag knarkar det hära knarket dör jag
Ergo man låter bli
Super jag den här spriten kommer det att ge dåliga konsekvenser för det gör det alltid. Då super man inte
Äter jag den här falukorven blir jag sjukare. Ergo jag låter bli

Inga kommentarer: