söndag, februari 19, 2012

Bloggen är inte död

Den har kanske lite semester, va vet jag

Idag kom våren till edsbyn, jag var ute på promenad och tog av vantarna och knäppte upp jackan. anette drog ungen när jag handlade snus, det är Edsbyn det, folk tar sig tid o dra vagnen för att andra skall kunna få snus
Fint, jag älskar edsbyn

Annars är det mkt jobb, mkt alva o inte mycket mer.

Läste Mannen Från Albanien o det är världens bästa bok
Nu läser jag en bok om Nordkorea.
Chiliodlingen verkar ha gått åt helvete och set säger väl allt. alva är viktigare än chili.

Vi har (LINN MEST) möblerat om vilket inneburit tyggont för oss. Tua har tagit hand om sin lillasyster på ett adekvat vis.
Ikväll blir det Mascarponepaj innan Tua o jag går upp kl sex för hennes hemresa som inleds tio i sju.

Svenska folket rasar mot Björn Ranelids framgång i schlager-sm
Svenska folket röstade på Ranelid, men svenska folket består av vita dumma möss så dom kan kanske inte se kopplingen
Svenska folket borde inte rösta så mkt, för dom röstar bara fel.

Tack för ordet och hej då dagboken

Inga kommentarer: