måndag, november 22, 2010

2 december

då jevvlar blir det party i mitt liv. IMPECTA släpper nyheterna för 2011.
Ett aber kan bli att alliansen och EU infört nya idiotregler om ursprungsmärkning av fröer.
Det kommer att bli skitadyrt och sälja ovanliga fröer från resten av världen.
Man kan läsa mer på Örtagårdens hemsida/
För övrigt en underbar sida som har chili som specialitet

Jag blir ledsen av det här. Eu är märkligt.
Hjältarna i Vinslöv tänker fortsätta sälja det dom vill även efter nyår så jag tänker handla på mig en helvetes massa chili. Tex Omnicolor, het och god.

Det är tio minus, men snart så kan man börja drömma lite iallafall.

2 kommentarer:

Eskil Malmberg sa...

Ja, de är hjältar! Och deras kokbok, i katalogen, är underbar. E

Anonym sa...

ja, jag ska gå med i chiliklubben. Nu ska jag satsa på det ordentligt!