tisdag, september 07, 2010

Så vad är på gång

Då jag numera väger typ 121 kilo och det inte är kul för min nya dyra jacka inte riktigt går runt magen har jag blivit nyttig
Att vara nyttig är att gå hälsans stig, det är en grej jag gör tre gånger i veckan, minst
idag var första dagen.

Det är 6 km o tar 50 minuter.

Jag tror magen är borta nästa vecka, då ska jag dricka pommac.
Numera dricker jag inte läsk, började med det idag.
Fast jag köpte nästan en av misstag när jag handlade snus

Det är för övrigt snusets fel att jag är tjock, när jag rökte var jag smal och snygg

Nu är jag tjock o snygg

Fick ett samtal från hemlandet idag. Broder Butter berättade att det var sol och 31 grader i Malmö och att alla redan firar det allsvenska guldet

Jag ska ner en sväng snart

Då ska jag vara snygg, beach 2010

Det är snart val.

Rösta bort dom. Det är deras fel jag är tjock, jag fick så mkt skattesänkning o jag har köpt godis o läsk för allting

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha. Då är du tyngre (men yngre)än jag. Bara 101 kg här ...
/gööranonym

Tobbe sa...

Köp ett hemmagym, det funkar...

B E M sa...

Nuförtiden är jag som Markoolio: "tjock och lycklig".