onsdag, juni 02, 2010

All tomorrows parties

Tevi tre har länge visat According to jim på morgonen.
Det gör dom inte mera, dom visar skittrista Nanny
According To Jim är en poppis sitcom i USA
Här är dne väl mest utfyllnad och det kan ju bero på att den är rätt kass
Men jag gillar att kolla på det ändå
Man vill inte ta del av livets hemskheter på morgonen, jag vill iallafall skratta lite
Det är Jon Belushis bror Jim som har huvudrollen
Dan Akroyd gästspelade ett par avsnitt o det blev en kärnfamiljaversion av Blues Brothers

Apkasst

Men va fan.

Så tack vare treans uselheter har jag tagit del av Ship To Gaza, det vill man ju inte
Spotifiar på kvällarna som fan, det är ganska kul, men det som är riktigt bra finns inte, inge TWA TOOTS men däremot Jackson Brownes usla cover på Kisses Sweeter Than Wine, men June Tabors makalös version av Love Will tear Us Apart
Jag e ganska nöjd med det

Myggen har kommit, dom är som en flock moderater, suger ur en all energi.
Myggen är alliansens insekter, ingen gillar dom

1 kommentar:

eskil sa...

Våra mygg har också äntligen kommit, ja, det kan man ju säga för de är inte blodsugare, ingen aning om vad de lever av, men det är vackert när de svärmar och flugsnapparna är säkert glada. Märkligt att Calle sa något nästan vettigt, men den som sa det som måste sägas var faktiskt Ohly; oj, vad jag ska titta noga på de goda avocadona och veta varifrån de kommer och Jaffaapelsiner, inte en susning