torsdag, juli 17, 2008

Tender pervert



För nåt tag sen skrev jag att jag skulle leta efter Momusskivor, det är lite som att hitta en kamel i vattenglas, dvs svårt. men jag hittade en dubbel som på ett ok sätt speglade hans år på Creation.
Låtar som The Homosexual, A Complete History Of Sexual Jealusy Part 17 To 24 och mer godis.
Plötsligt var det åttiotal igen i huset på barnängen i edsbyn.

Märkligt att detta geni enbart är stor i typ japan o jag undrar varför.
Oscar The Tennischampion på Er.

För övrigt är det bara torsdag och fredag kvar till semestern. Det är så fruktansvärt lång tid just nu. Inger fick lämna huset igår. Hon dansade ut. Det var hemskt att se.

Dessutom bör man väl passa på att ha semester innan alliansen tar bort den o vi alla tvingas bygga motorvägar på somrarna

3 kommentarer:

Petter Malmberg sa...

Märkligt.
Så vitt jag har erfarit är det bara att gå till ens skivhylla.
Sexual history håller fortfarande.

Konungen sa...

Märkligt
Så vitt jag vet ska du ha en smäll :D

Petter Malmberg sa...

Nu är din gamla Tender Pervert-vinyl så pass välspelad att en bra samling nog är ett bättre alternativ.