måndag, september 29, 2008

Ickenyheter

Alex och Karin Shulman skiljer sig. Fast deras äktenskap är inte giltigt. Men dom gifte sig i Polen, fast uppenabrligen inte ändå.
Linda Rosing skall tatuera sina ögonbryn, på detta vis slipper hon sminka sig
Linda Rosing får mig att tänka på en av de kvinnliga huvudpersonerna i Människohamn som opererar sig till vansinne.

O dom här Shulman, alla tre då. En liten hoppande blond galning och så två låtsasöverklassdårar
Hur kan det vara nyheter

Ja man får ju det man förtjänar, det som efterfrågas
Så man får väl skylla sig själv.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH NEJ
dom får bara inte skiljas.
deras kärlek var ju ack så vacker, som en saga. jag såg upp till dem, önskade att mitt äktenskap skulle bli lika fint som deras. Nu vet jag inte vad jag ska tro.. kan man tro på kärlek efter nåt sånt här?

Anonym sa...

en annan stor nyhet idag är att folk är otrogna på finlandsfärjor. shit det trodde jag inte. jag har alltid trott att man dansar styrdans med pensios och dricker saft. hela sverige skakar!

Anonym sa...

På tal om ickenyheter du har väl inte missat att en ensam mamma har haft sex i tvättstugan. Huuu

Anonym sa...

Vem av dom
Fast det är läbbigt oavsett vem
Men man är nyfiken